Sista dagen i juli månad....

Idag är det sista dagen på juli månad, var har denna sommar tagit vägen? Vi har två veckor kvar på vår semester, hoppas på att värmen ska komma tillbaka till oss. I morgon ska jag (Jenny) ringa och kolla om BFA har fått våra papper, vilket vi hoppas, och se om hon har tittat nåt på dem ännu vilket inte är så troligt. Sedan ska vi åka iväg till Kolmårdens djurpark med  några av våra bästa vänner Emma & Johan och  deras underbara barn Tilda och Alice. Känns mer som om vi är släkt än vänner <3 det står oss så nära. De bästa av de bästaste
*kärlek till dem!!*

Vi måste först skjutsa Bamse och Bellman till mormor och morfar medans vi är där, vi har igår fått hämta hem Vår lilla Bamse från valla djursjukhus för han har legat inlagd där i två dagar, pga kraftiga diaréer och feber. Kommer troligen av all stress om varit i samband med ett stort åskväder som hägrade i två långa dagar. Men nu mår han bra som tur är. Fick åka in till Norrköping där jag fick hämta ut penicellin åt honom, passade också på att köpa mig ett par stövlar med prickar på som jag ska ha till mitt nya jobb.
Nu ska vi gå ut och gå en promenad med grabbarna.

Ha en bra dag/kväll för det tänker jag ha.
Kram på dig!

Kommentarer:

1 Emma:

Ja vi längtar så mkt!! Ska bli såå kul!! :-))



Ja jag håller fullständigt med... Känns som barnen ska få "kusin/kusiner".. Så underbart kul :-)

Vi ses i morgon våra kära vänner, de bästa av dem bästa <3<3<3



KRAM

2 Kerstin:

Hoppas ni får en trevlig dag på Kolmården!!

Kram // Kerstin

3 Jenny:

Tack Kerstin. Det hoppas vi med =)

KRAM!



Emma, de blir "kusiner" KRAM!!!

Kommentera här: