semester...

Semester, ett ord som ofta förknippas som något man ser fram emot. Min semester ser jag väldigt mycket fram emot, men inte semestertider... Då drar vår adoption ut på tiden, det är semesterstängt!!! På bland annat bfa har de semester och de tar sig inte an några nya handlingar utan prioriterar barnbesked och resebesked. Jag förstår det väldigt väl, men man blir lite egoistisk och tänker vi med, vi med vill.... men vi kan inte göra så mycket just nu, förutom att gå igenom våra handlingar och lusläsa dem ytterligare ett par gånger. Översättas ska de med. Nu har vi fått tag på en som ska översätta våra papper för 4000-5000kr lite skillnad mot 23000kronor. Det är vi enormt tacksamma över. Fick tips av en tjej på kenyalistan. Tack för det!!! Vi nappade direkt såklart =) nu ska jag bänka mig och titta på första avsnitten av allsång på skansen. Hej så länge// Jenny

Kommentarer:

1 Sanna:

Hej!

Låter skönt med semester, men jag förstår att det känns lite jobbigt att BFA stänger. Passa på att bara ta det lugnt och njut av den svenska sommaren medan ni samlar in alla papper och poserar för foton! :)

2 Jenny:

Haha ja poserar ja,det är väl det värsta.... men men det måste göras det med =)

3 Emma:

vilken tur ni hittade en billigare.. det var ju lite skillnad om man säger så!!

ja typiskt med sommar o semester mitt i allt men vips är sommaren över o allt drar igång igen!



KRAM <3

Kommentera här: