Den 17 Oktober och kallt.....

Idag när jag vaknade och tittade ut trodde jag nästan att det var snö ute, men tur var väl det att det INTE stämde. Hela himlen är beklädd av ett tjockt lager gråvit dimma. Känns nästan som om det aldrig blir dag idag. Idag liksom förra veckan är jag hemma från mitt arbete på grund av värk i min axel, har fått en tid på vårdcentralen klockan 15.00 i eftermiddag. Hoppas på att han kan sjukskriva mig några dagar så jag får vila upp min arm lite till, känns som om jag behöver det. (Jag arbetar på småbarnsavdelning på en förskola, och de blir en hel del lyft)

Det blir lite brådskande i eftermiddag för klockan 17.00 ska vi nämligen vara i Linköping på infektionsmottagningen och ta ytterligare två vaccinationer. Hm hoppas det inte står nån polis längs med vägen om vi säger så....








 Annars händer det inte så mycket idag, eventuellt ett stopp på ikanohuset innan vi far hem igen. Må väl och ta vara på denna dag, den kommer aldrig åter.... KRAM!

Kommentera här: