2.5 månad sedan vi lämnade Sverige

Idag är det 2.5 månad sedan om vi räknar veckor (10 veckor) som vi lämnade Sverige. Vi blev uppskjutsade av Teddan (Max morbror) och av mormor. Vi stannade till vid Ikea i Stockholm och åt lunch och sedan for vi vidare till Arlanda. Där gick vi runt och tittade lite i affärer fast tankarna var nog någon helt annanstans. Det känns länge sedan nu.

 VI ÄR SÅ TACKSAMMA FÖR ATT MORMOR OCH MORFAR FINNS OCH STÄLLER UPP ATT TAR HAND OM BAMSE OCH BELLMAN UNDER DENNA LÅNGA TID. DET VAR ALDRIG NÅGRA PROBLEM ELLER SUCKAR ÄVEN ETT STORT TACK TILL FARMOR OCH FARFAR SOM HJÄLPER OSS MED LITE AV VARJE PÅ HEMMAFRONTEN
SAMT TILL IDA OCH DAVID MED ALL HJÄLP KRING RÄKNINGAR FÖRSÄKRINGSKASSA, JA NI VET SJÄLVA.
VÄNNER OCH ÖVRIG SLÄKT FÖR ATT NI FINNS OCH STÄLLER UPP. 

DET ÄR TACK VARE ER SOM VI KUNDE ÅKA OCH HÄMTA VÅRT BARN, ERAT BARNBARN VILKET VI INTE HADE KUNNAT ANNARS. SÅ FRÅN DJUPET AV VÅRT HJÄRTA, TACK!!!!






Idag har vi annars inte gjort så mycket. Varit på Junction ett shoppingmall och handlat lite.
Vi åt en fantastisk god yoghurtglass där man själv fick ta vilken smak man ville från mjukglassmaskiner och vilket tillbehör man ville. Det fanns alltifrån massor med olika frukter, nötter, strössel, godis, såser ja name it.
Sedan vägde man allt och betalade. Smaskens!

Max tycker mycket om när vi sjunger för honom så det gör vi ofta. Han klappar i händerna och försöker sjunga med och gör rörelser till. Han är så fantastisk, ingen är så underbar som Max.

Nu tar vi kväller, imorgon ska Jenny till slummen och pappa Rickhard ska mysa och leka med Maxen <3

Kramar Rickhard, Jenny och Max

Kommentarer:

1 Emma:

haha, jaa det är kul! men änsålänge är det mest drömmar. Men det är kul att kolla runt o inspireras och joo dom blir nog vita isåfall ;-) haha!



Du får kopiera ett hjärta i min blogg o sen klistra in. Jag kopierar från min blogg varje gång o sen klistrar in i inlägget när jag skriver!



Ja vilken tur "grabbarna" har. Jag är helt säker på att det inte går någon nöd på dom ;-)



KRAM tillbaka till ER TRE från OSS <3<3<3<3

2 Farmor och Farfar:

Hej där Ja nu har ni varit borta i 10 veckor VÄLDIGT JOBBIGT men visst vi visste ju att ni skulle vara borta sååååååååååå länge Men att det skulle vara så här JOBBIGT det visste vi inte Det är ju så bra att man kan Skypa (jag trodde aldrig att jag skulle lära mig Men det GJORDE JAG)Och TACK RICKHARD och JENNY för vårat fina BARNBARN va rädda om varandra ÄLSKAR ER såååååå MYCKET kram kram

Kommentera här: