Julen 2014

Lite från julbordet....
 
 vi leker med lite playmobil som Max fått i julklapp. 
 morbror Ted 💕
 Moster Jessica och Max 💕
 
Så var julen 2014 över. En jul utan snö men som ändå har varit riktigt mysig och bra. På julaftons morgon åt vi en riktigt härlig god julfrukost. Öppnade några små paket för att sedan spara resten till senare på dagen. På eftermiddagen gick vi bort till Rickhards syster med familj där vi firade tillsammans med dom, Rickhards föräldrar, hans andra syster och Rickhards moster. Vi fikade, kollade på Kalle, åt julmat och sedan det som barnen väntat på mest av allt. Tomten, såklart. Världens bästa tomte! Barnens ögon tindrade och de var så förväntansfulla och överlyckliga. Massor med fina julklappar till barnen. Sen lekte de och hade skoj världens bästa kusintrio, som snart blir fyra 💗 Det känns lite konstigt att vår son finns på andra sidan jordklotet och är inte med oss fysiskt över jul. Även om han såklart finns hela tiden i våra tankar och hjärtan. Jag hoppas att har haft en bra jul trots allt, vår lille plutt. Hela min kropp längtar efter honom nu. Jag räknar ner dagarna och hoppas att vi snart får ÅKA!! 
 
Juldagen firade vi här hemma med min sida. Vi åt såklart julmat även då, julklappar delades ut, superfina! Tack för allt fint både stora och små fått! Vi spelade julklappsspelet och jag vann precis det jag ville ha😊
 
 
Idag annandagjul har vi fikat hos min syster där alla på min sida kom.  Supermysigt!   Nu sover Max gott och vi ser på sällskapsresan😊 
 
Önskar er alla en god fortsättning på julen! 
Kram från mig

Kommentera här: