Nu är det nära

 PRETORIA SYDAFRIKA
 
KAPSTADEN 
 
Sitter uppkrupen i soffhörnet och känner mig lugn. Jag har under veckan känt en otrolig stress och nervositet. Jag är en kontrollmänniska och när jag inte har det, kontroll alltså blir jag stressad. Men NU,  är allt klart. Väskorna är packade, pass, pengar, biljetter och alla dokument ligger nedpackade.  Jag har bara lite lite småfix imorgon innan vi åker vid 7.30. Ska hämta mamma som ska skjutsa upp och vinka av oss. Hon kommer även att senare komma till oss i Sydafrika, vilket ska bli riktigt roligt. Men först vill vi landa, åka på safari som vi gör redan lördag-söndag och sedan på måndagen får vi träffa vår son. Nu är vi nära. 
Max sover sött med sin Pelle kanin under armen och snart är det dags för mamman och pappan att göra honom sällskap. Vi har ett pirr i magen, men på ett härligt sätt. Stort och hjärtligt TACK för alla gratulationer och lyckönskningar!! Både på telefonen, sms, fb, " i verkliga livet" och här. Det är väldigt uppskattat. Nu ska jag fixa lite till sen är det dags att säga godnatt. Vi uppdaterar så snart vi kan. 
Kram 

Kommentera här: