1 Januari 2015

Välkommen 2015!
Idag har vi haft en lugn och skön dag. Vi har plockat bort lite av julen, packat ner alla tomtarna. Fast granen, stakarna och stjärnorna i fönsterna får vara kvar ett tag till. Vi har sålt vårt matbord och stolar som vi haft men nu när lillebror ska komma så ska det göras om till ännu ett barnrum! Yeii 😊 Vi var och handlade tapeter till hans rum i förrgår och lite förvaringsmöbler.  Hade tänkt tapetsera idag, men när vi saknade roller fick jag vänta med det. Det kliar i fingrarna och jag vill bara sätta fart. Så imorgon ska det inhandlas en roller😊
 
Ikväll var det premiär för nya Beckfilmen på c- more och såklart satt vi bänkade. För mig får den betyg 3 eller kanske 2+. Den var inte så spännande och saknade det där lilla extra. Men väl värd att se. 
 
 
 
 mina killar, de två kan skratta och busa hur mycket som helst med varandra. Ibland hänger jag inte med i deras humor, gester och mimik. Men de två är alltid med på tåget. Kärlek 💕
 

Dags att hoppa i säng, Rickhard har sovmorgon så då kan jag lova att vår egen lilla väckarklocka vaknar tidigt. Natt natt!

Kommentera här: