snart advent, älskar den tiden!

Det är inte så lätt att hinna med alllt jag vill när jag jobbar. Detta till exempel... att blogga. Måste bli bättre på det helt klart. Vad har hänt då sen senaste inlägget, lätt inte så mycket faktiskt. Vi har blivit sjuka. Inte så spännande men ett faktum. Förkylda så in i norden och ont i halsen både Rickhard och jag.
Det går åt rätt håll som tur är men vi är båda hemma från jobbet =( förlorar mycket pengar men vad gör man....

I lördas hade vi julmarknad på jobbet. Det var riktigt mysigt. Mycket folk och väldigt fina saker såldes. Det var alltifrån godis, dukar, tomtar till bröd, julgrupper  och dörrkransar. Så fina och billiga. Jag köpte en dörrkrans med en liten tomte i



Vi har i måndags fått byta ut vår nya dator till en likadan men som fungerar hoppas jag. Den förra var nog ett måndagsexemplar... typiskt men skönt att vi inte har hunnit åka iväg men en trasig dator iaf!

Nu i helgen är det första advent. Det är så mysigt tycker jag. Lördagen är min och Rickhards, det är vår fixardag. Vi ser fram emot den varje år. Hur går den till då? Jo vi samarbetar på ett ypperligt sätt.... som alltid.. min fina <3
Vi sätter på julmusik, Rickhard stryker och jag hänger upp gardinerna. Ja vi turas om att stryka, jag brukar börja så jag kan ägna mig åt uppsättningarna sedan... och "piffet" sen hjälps vi åt med alla stakar och stjärnor som ska upp. Julmust och fika på fm och god mat på eftermiddagen. Det blir så härligt och så fint jag myser varje gång och att vi gör detta tillsammans med en härlig julkänsla. Det är vår dag, och vi ägnar hela kvällen åt att mysa med tända ljus och gott gott =)

På söndag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men något får det nog allt bli.

Ha en forsatt trevlig onsdag!

Kram
#1 - - Emma:

oh vi( alla fyra!) saknar er massor.. Hoppas vi kan ses snaaart!! Lussekatter o pepparkakor på Tegelhagen på lördag vid 15 eller på söndag kväll? Johan jobbar till 4 då. KRAM KRAM <3

#2 - - Emma:

JAA nästa år blir det dans för hela slanten för oss alla SJU!!!!!!!!!!! Jag är såååå glad för er skull!!!!



Ja vi saknar er med så mkt.. Kanske vi kan ses något i veckan nu?? Vore kul! Tilda frågar varje dag!!



Jaa det är svårt.. finns så mkt fint men sen är frågan om det passar o kommer man tröttna osv. osv. det är svårt att bestämma.. Måste ta tag i letandet snart!!



KRAM KRAM o ha en skön kväll o FIRA <3 Kram