Lördag och kulturnatt i Norrköping <3

Idag har vi på morgonen varit på husvisning. Ett hus som var väldigt fint och som vi tyckte mycket om. Vi får fundera lite på hur vi ska göra, om vi har råd och möjlighet till att köpa det. Sedan åkte vi in till Norrköping där vi först klippte oss både Rickhard och jag, därefter träffade vi både bästa moster och syster på stan. Vi tog en fika och pratade. En god middag avnjöt vi sedan på Golden bangkok underbar mat och trevlig personal =)







Eftersom vi har fått biobiljetter i julklapp som snart går ut var vi tvungna att använda dem också så en biofilm fick det också bli, Jägarna 2. Den var väldigt bra, lite rå kanske men mycket bra. Både Lassgård men framför allt Peter Stormare är suveräna skådespelare enligt mig.





Vi hann med att titta runt lite på andra aktiviteter som var påstan också innan vi åkte hem och avslutade kvällen med en film på tv:n.

Det var lite av vår lördag hoppas du också har  haft en bra dag.

Jag har haft det så mysigt med mitt <3

KRAM KRAM

#1 - - Emma:

Låter mys <3<3



Ja vi får hoppas det.. kli kli kli ;-)



Härligt att se er oxå.. Får bestämma någon dag vi ska ses nu tycker jag!!!



KRAMAR <3

#2 - - Jenny:

Absolut det tycker jag ;-)



KRAMAR <3