Välkommen söndag!

Söndag och sovmorgon är en härlig kombination, det gillar jag. Bortskämd som jag är har min underbara man gjort iordning en härlig frukost, så jag behöver bara slå mig ner vid bordet och ta för mig av de härligheter som han fixat. Min fina fina Rickhard <3 det finns bara en som du! Älskar dig mest av allt <3 puss!

Sedan under dagen åkte vi ut till kvädö som är ett naturreservat 2mil från Valdemarsvik. Där gick vi en underbar promenad med hundarna och även tillsammans med mina svärföräldrar, Rickhards syster och familj samt Simeon.
Det är så skönt att gå ut i skogen långt ut på landet och inandas frisk luft. Vi gick nog ungefär 6km vilket var rätt lagom. När vi kom tillbaka till bilarna plockades kaffekorgen upp och det serverades fika i alla dess slag. Mums!

Efter en dusch sitter jag nu i soffan och tittar runt lite på nätet och besöker de bloggar som jag följer. Rickhard har lagat middag nu som vi ska äta, fläskfilé med klyftpotatis och pepparsås. Han är duktig min man på att laga mat. Ikväll blir det att titta på första avsnittet av Gustafssons x 3 och hoppas på att den är bra. Sedan blir det nog en film innan jag ska besöka kudden senare, ska upp tidigt imorgon, en ny vecka står inför dörren =)

Kram till dig!




Kvädö naturreservat 

#1 - - Emma:

mysigt med utflykter o fikakorg såhär på hösten!! Vi får ta en tur tillsammans.. snart... Vi saknar er...



Hoppas du får en bra start på veckan vännen! Kram <3