7 härliga fantastiska år

Tänk vad åren går fort. Nu har jag varit tillsammans med min stora kärlek, min fantastiska man Rickhard i 7 år. Det har varit de bästa åren hittills i mitt liv. Det har hänt en hel del på dessa år. Bland annat har vi gift oss, köpt hus, och det bästa av allt adopterat en helt gudomlig son från Kenya. Det absolut bästa beslut vi tagit i vårt liv.
Vi har genom alla dessa år aldrig grälat eller varit mycket oense. Han är min tvillingsjäl och det är tack vare honom som jag orkat igenom de tuffa åren av barnlöshet. Men nu är de åren över och vi har mycket att vara glada och tacksamma över. Igår överraskade han mig genom att buda hem en vacker blombukett och ett par fantastiskt vackra örhängen från Edblad. En serie som jag har flera smycken i och som jag gillar skarpt. God middag med levande ljus och mys på kvällen fick avsluta vår 7 årsdag. Nu hoppas jag på många fler lyckliga år tillsammans. Älskar dig min fina!