Gonatt måndag!

Första lediga dagen på höstlovet går mot sitt slut. Idag har vi haft en riktig pyssel dag, Max har hjälpt pappa att göra fint ute i trädgården, de har samlat ihop alla äpplen, krattat löv och tagit hand om alla utekrukor. Jag tvättade och städade lite inne innan jag gick ut och hjälpte killarna ute. Max var ute i 3timmar men ville inte gå in, han älskar att vara ute. Men det var dsgs för lite lunch och sen kom kusinerna Clara och Elsa och faster Ida över och lekte lite. Det är så härligt att se dem tillsammans, de leker så bra och tycker så mycket om varandra. Det värmer i hjärtat att se dem.

Efter ytterligare lite lek, middag och tv somnade en utmattad fantastisk liten pojke bredvid sin lika fantastiska pappa.

Ikväll var det premiär gör tv programmet sos uppdraget där 5 kända personer åker till Ghana som sos ambassadörer för sos barnbyar. Det var mycket som påminde oss om Kenya och all fattigdom som vi såg där. Det berörda oss väldigt mycket och kändes i både hjärta och själ. Jag kunde inte hålla tårarna tillbaka.

Nu ska vi släcka lampan och jag ska krypa ner bredvid de två bästa killarna som finns, och ikväll ska jag lukta, pussa och krama min lilla guldklimp lite extra och jag är så otroligt tacksam över att vi blev utvalda att bli hans mamma och pappa ♥.