Julen 2013

Nu är glada julen slut slut slut.......
 
Men den har varit lugn och skön med mycket god mat, kärlek, paket och TOMTEN.
Julafton började vi hemma med en god frukost, julklappar och mys med supertrion. Sen åkte vi  och firade jul hemma hos min syster med familj. Alla var där förutom min bror med familj för de jobbade tyvärr hela helgen. Därhemma i Kimstad hade tomten hittat dit. En helt fantastisk tomte som svarade på alla Maxens frågor och en Max med tindrande ögon och som inget annat ville än att prata med tomten. När alla fina julklappar var utdelade var det en mycket nöjd och glad pojke.
 
Juldagen firades hemma hos Rickhards syster med familj där alla i familjen Schröcks var med. Även där bjöds det på god mat och klappar. Även denna gång var Max nöjd och glad över alla fina julklappar. Så mysigt att se och det gör en så varm i hjärtat när ens barn har det bra.
 
Annandagjul var vi hemma med undantag på en god fika och promenad hemma hos Rickhards föräldrar.
 
Den 27:e hade vi återigen lite julfirande hemma hos oss tillsammans med min bror med familj, min syster med familj och min moster. Min mamma jobbade och pappa kunde inte heller tyvärr vara med då han blivit sjuk. Vi åt porterstek med potatis, gelè, grönsaker. efterrätt med glass och frukt. Mums så gott med annan mat! Nu blev det julklappar igen, även denna gång mycket fina!
Tack för alla fina paket, god mat, sällskapet och all kärlek!
Vad vore julen utan familjen!
 
Vår lilla tomtenisse
 
 mys i soffan innan kalle anka
 
 tomten....
 
 finns det något paket åt mig undrar Bellman....
 
 Max spelar för kusinerna...
 
Lek med Max tågbana, morbror Teddan, Kusinen Madde, Max och pappa
 
 
 
 
#1 - - Emma Johansson:

Ja nu är den slut... så mkt förväntan o förberedelser o vips är det över! Men julen är verkligen något speciellt!!!

KRAM på er!