Älskade Rickhard ♥

Det är ofta jag bloggar om hur mycket vår fina älskade son betyder för oss ♥. Men det gör även min själsfrände, min man, min älskare och min absolut bästa vän. Utan dig skulle jag inte kunna vara den mamma jag är till vår son eller den matte jag är till våra älskade hundar. Utan dig min fina skulle jag inte vara hel. Jag är så lycklig att du finns vid min sida och är den bästa pappan som finns. Du är så mån om att vi har det bra, vilket vi älskar dig för ♥ puss älskling!Idag åkte vi upp till farmor och Lina med Max och sen tog vi en barnfri tid tillsammans, det är första gången. Det var så mysigt att bara strosa runt och göra vad vi ville. Vi åkte till Västervik och lysingsbadet, tog en glass, plaskade med fötterna i vattnet. Hade det helt underbart. Det gör vi gärna om fler gånger. Visst kändes det konstigt att vara utan Max och visst saknade vi honom lite men samtidigt var det härligt och vi visste ju att han var i goda och trygga händer. Rekommenderas till er andra småbarns föräldrar, ta lite tid för er själva ibland och rå om varandra och kärleken. Det ska jag iallafall ta fasta på. Kram Jenny
#1 - - Emma:

Ja det är så viktigt med den tiden!!
KRAM på er <3

#2 - - Mia:

Åhhh vad underbart skrivet Jenny. Visst är det underbart när man har hittat sin själsfrände. Allring faller liksom på plats. Jag har också hittat min själsfrände <3 Hihi, du vet ju vem ;)