Firande av två treåringar och en trettiosex åring

Söndags kväll och jag sjunker ner i soffan efter en mycket trevlig helg. Igår barndop, idag kalas för Max, Alice och Rickhard. Vi bjöd på kyckling i pitabröd med grönsaker, olika såser och ris. Det var tänkt att det skulle bli efterrätt också men den glömdes lite bort av all lek, så den får våra gäster ha innestående, vi vill ju träffa dem så många gånger som möjligt så det var en bra plan tycker jag... hihi...
Det blev mycket lek, bus och prat. Härligt att ha goa vänner som förgyller tillvaron. Efter att ha varit inne och lekt så tog vi en sväng till Sörbyskolan där barnen cyklade, åkte rutschbana och linbana. När familjen Larsson/ Johannson åkt hem tog vi en tur upp till församlingshemmet och röstade. Det är ju kyrkoval idag och för min del röstade jag bland annat av en enda anledning, att jag INTE vill ha in ett visst parti där!!!! Så nu har gjort vad vi kunnat. Nu blir det att fixa lite inför morgondagen och en ny vecka som kickar igång med jobb och förskola. Nästa vecka är det inget speciellt som vi vet om, förutom tisdagen för då ska vi in på ett möte i Norrköping, tur att mormor finns som kan ställa upp som barnvakt då. Hoppas din helg varit till belåtenhet.
 
 
två underbara 3 åringar Max & Alice
 två fantastiska pappor
 
Dags för paketöppning
 
 Vad kan de vara.... en BRANDBIL!
 
 Alice kämpar med att öppna ett av paketen...
 
 Barn och lek = SANT
 
Kompismys på hög nivå
 Sötnosar!
 
 
Barbaskön fick Max från förskolan på hans födelsedag.
 
 
#1 - - Emma Johansson:

TACK för idag ♥ ♥ ♥
Fina bilder på fina barn!! ( o fina pappor!! )