Ögoninflammation



Inte de snyggate av bilder men ibland måste man visa se fula också...

Vaknade denna lediga måndag med ett helt igenbommad öga och totalt genomkladdig. Jovisst, ögoninflammation. Första gången jag har det i hela mitt liv och det är ingen trevlig erfarenhet vill jag lova. Aj så ont det gör och otrevligt med allt var. Max har också fått det, eller det var han som hade det från början och smittade mig. Fast han är bara rödsprängd i ögonen och inte kletig alls, så vi visste inte om det var det. Men det var det tydligen. Så nu fick Rickhard också vara hemma och ta hand om Max för jag ser inte knappt nåt. Suck! Nu är de på apoteket och köper salva eller ögondroppar så jag kan bli människa igen förhoppningsvis. Jag som avskyr att pilla med ögonen, men detta måste i.
Tack för mig.

Kramar ♥