Renovering

I helgen har vi renoverat Max lekrum. Hade lite beslutsångest i början vilken färg och tapet det skulle vara. Eller om det skulle vara nån tapet överhuvudtaget, men beslutade mig för att måla vitt på alla väggar utom en där det skulle vara tapet. Max fick själv bestämma vad han ville ha och det resulterade i en blixten mcqeen tapet. Är inte särskilt förvånad! Hihi lilla gubben. Eftersom vädret var tråkigt satte vi igång och måla på midsommardagen. Max hade blivit sjuk samma dag med, så en av oss fick underhålla honom medan den andre målade och tapetserade. Jag hade aldrig tidigare tapetserat själv men är riktigt nöjd med resultatet. Igår rensade vi lite bland hans saker och skruvade ihop en bokhylla vi köpt tidigare. Sedan började det roliga, att möblera och sätta upp nya gardiner som jag köpte när jag och mamma var på Ullared. Vi gjorde lite rum i rummet, använde oss av hans hyllor som rumsavdelare och vips blev det en bilhörna. Max var riktigt nöjd och glad över sitt nya rum. Ja, vi med är riktigt nöjda. Här kommer lite bilder på resultatet. Det är svårt att se hur det ser ut i verkligheten, men liten vink får man kanske.














#1 - - Anonym:

Fint! Kul o fixa lite! Jag längtar tills jag får ta tag i Williams rum, men jag har inte hittat någon tapet än. Där är det mamman som väljer, han har inte så mkt att säga till om än ;-) hihi! Hur mår ni? Jag är inte bra i bröstet än :-( Vi får ta o bestämma någon dag snart så vi kan ses. Kram

#2 - - Emma:

Mitt namn föll visst bort!

#3 - - Mormor:

Tänk vad lite färg o tapet kan göra det blev jättefint som ett nytt rum kram