November

Brum, Elias älskar bilar precis som sin storebror ❤
 
Pyjamas pojke 💕
 
Nu har vi gått in i november månad. Rätt milt för årstiden, men väldigt blåsigt idag. Träden har i stort sett tappat sina blad och på tomten har vi stora lövhögar. 
 
Idag har jag träffat min storasyster. Bara vi två, det är så mysigt att bara kunna vara vi tillsammans utan barn. Sitta och prata i lugn och ro om allt möjligt. Något som jag värdesätter väldigt mycket. Vi står varandra väldigt nära och det finns inget jag inte skulle göra för henne eller min bror. 
 
Vi tände ljus hos våra nära som inte längre finns med oss. De är saknade men fortfarande älskade. Det är så vackert på kyrkogården med alla ljus som lyser på alla gravarna och vid minneslundarna. En fin tradition. Efter blev det fika på lindahls konditori, mums så gott men rätt dyrt faktiskt om jag ska vara ärlig. När jag kom hem hade min fina man maten färdig så det var bara att sätta mig till bords med min familj. Jättegott, tur jag har min duktiga make som både kan ta hand om barn och laga god mat😉 hahaha. 
 
I morgon är det måndag igen vilket innebär att lovet är slut så jobb och förskola drar igång igen likaså skridskoskola och så ska Elias till tandläkaren för första gången. Blir nog inga problem,  han har så fina tänder. 
 
Nu Wallander,  sedan sängen. 
Over and out! 
#1 - - Mamma bläckfisk:

Hurra för tillsammans med storasysterdagar! Jag har också haft en sån idag.

Svar: Ja visst är det en fantastisk gåva att ha syskon. De har varit med i ens liv från dag 1. Så värdefullt!
Jennys himmel och jord

#2 - - julia:

Gu va fina!!

Svar: Tack snälla! De är våra juveler ❤
Jennys himmel och jord