Gråmulen söndag med söndagsgodis!!!

Blåsigt och mulet väder har denna söndag bjudit på. Inget vidare väder så vi har haft en fixardag idag. Plockat och rensat och kastat. Så skönt! Max är snorig och när vi kände på honom tyckte vi att han kändes lite varm. Mycket riktigt hade han feber. Det har märkts på honom idag. Lite hängig och trött, mest velat ligga i soffan och mysa. Det blev inget godis varken i fredags eller lördags (det glömdes bort och han bad inte om det) men idag var han lite sugen och undrade vilken dag det var. Det fick bli söndagsgodis och det funkade med, även om han inte åt särskilt mycket.

Igår kom min familj och firade mig. Rickhards familj avstod att komma för att Max var förkyld. Vi hade en mysig dag. Fikade och pratade och Max ÄLSKAR när alla är samlade. Däremot tycker han fortfarande att separationer är jobbiga och blir ledsen när alla åker. Lilla gubben, men efter att vi vinkat av sista bilen gick vi in och byggde tågbana och då gick det över. Älskade hjärtat ♥
Imorgon har killarna påsklov och jag ska jobba, stänga frita imorgon så jag slutar 18.00. Ska jobba tisdag också men sen har jag tänkt vara ledig.

Nu sover skatten och vi tar och kryper upp i soffan med lite film och söndagsgodis vi med. Hoppas helgen varit bra! kram ♥


KÄRLEK


Mia och morbror Teddan


Fikamys i soffan


skatten med sitt söndagsgodis


sweet for the sweet


Max kan du skratta lite, ok jag fattar
vinkeln.... för tjatig mamma....



#1 - - Emma Johansson:

Härligt med kalas!! O skönt med rensardag!
Men så tråkigt med förkylning o feber :-(( Hoppas han kryar på sig fort!
KRAM KRAM! ♥