Hej då vagnen ♥




Vår älskade fina och superbästa vagn!!!

Den är nu SÅLD!!
Ett känslomässigt hejdå till vår vagn när den lyftes in i vår köpares bil och försvann. Den är för mig inte bara en vagn, den är Kenya. Så många mil denna vagn har rullat på alla möjliga och omöjliga vägar. Max första vagn, han älskade den. Min RÖDA fina vagn kunde han säga. När han skulle sova och inte kom till ro i Kenya la vi honom i vagnen med en filt och så gick vi, varv efter varv runt gården. Tills lillplutt somnat och sov tryggt. När han skulle sova middag, ja då rullades vagnen ut och vi gick på promenad. Till olika köpcentrum som vi var på satt han så nöjd, glad och trygg i den. Vi hade inte sålt den om det inte vore för att den inte går att vända. Man har barnet vänt ifrån sig vilket inte är det optimala. Men nu kommer en annan liten pojke ha glädje över vagnen och den kommer få rulla flera nya mil. Låter säkert larvigt i era öron men för mig så är det så mycket mer än en vagn. Mycket betydelsefulla minnen och vår sons första trygga plats förutom i mammas och pappas famn. Så tack för allt du gav kära vagn. Hoppas de nya köparna blir lika nöjda som vi varit. Emmaljunga är helt klart bäst!

kram♥
#1 - - Emma Johansson:

haha, JAG förstår precis!!! Jag som sparat på varenda grej ;-) har lätt att skiljas från grejer som inte betyder nåt o tycker om o rensa o kasta men har sååå svårt med andra saker o det är ju tex saker som tillhör barnen. Syskonvagnen hade jag inga problem att sälja.. den använde vi knappt o hade ingen relation till men Emmaljungan.. nej det går inte.. Skulle ju vilja ha en ny nu men näe det går inte. Klart bumling ska ha samma som systrarna! Men blir det en liten kille nu måste jag väl ta mig i kragen.. eftersom det visst inte går att spara allt har jag hört! hahaha! ;-)
KRAM KRAM

#2 - - Mormor:

Det är så man blir tårögd kram