Med blommor i håret

EN RIKTIG TREVLIG MIDSOMMAR
ÖNSKAR JAG ALLA ER SOM TITTAR IN PÅ MIN BLOGG!





Min fina midsommarpojke med krans i håret. 🌼🌸🌹🍀

Vi har varit nere på ett midsommarfirande här i Valdemarsvik. Vädret var helt ok, lite sol, lite moln och inget regn. Det är vi tacksamma för. Max dansade runt stången med kusinen och jag med för sen delen hela repertoaren. Phu lite jobbigt, men mysigt och roligt. Vi träffade en annan adoptivfamilj som vi bytt nummer med. Kul med nya kontakter. Innan vi gick ner var vi hemma på god fika, glass, jordgubbar och mycket mer. Jättetrevligt!
Nu har vi grillat och ätit gott. Grabbarna ser på tv och slappar lite. Snart dags att sova för lilleman, han är trött även om det är midsommarafton. Vi har en lugn och skön dag med trevligt sällskap och min fina familj. 👪
Trevlig fortsatt midsommar!
Kram💖
#1 - - Mormor:

Såå söt med krans i håret kram