Mar. 31, 2014

Vårsolen lyser och värmer gott. Vi har i helgen gjort en hel del. I lördags var jag och mamma och sålde lite kläder och leksaker på loppis i folketshus här i Valdemarsvik. Det var min första gång att sälja och det var riktigt kul. En bra slant fick vi in också så det har jag fått blodad tand för. Ska sälja även i Norrköping på deras stora loppis vid himmelstalund. Efter loppisen åkte mamma och jag hem till mina killar och filade lite innan vi for iväg till Västervik. Där åt vi god middag på en restaurang som mamma/ mormor bjöd på. Ett par arbetsbyxor och arbetshandskar köpte vi till Max också. Han ska hjälpa pappa och fixa lite och då behövs dom :)

Igår var vi och firade farmor som fyller år snart och David som har fyllt. Smörgåstårta och gofika, lek och mycket skratt och bus. På eftermiddagen fixade vi lite i trädgården, högtryckstvätten plockades fram och lekstugan fick sig en dusch liksom utemöblerna och en hel del annat. En god fika på altanen i solen och sandlådelek, fotbollsmatch och massor av annat gjordes i trädgården innan vi gick in och åt middag som bästa pappan tillagat.

Att kunna somna en timme tidigare var omöjligt, efter att ha dragit fram klockan. Så det fick bli en senare nattning och vi såg på kvällens film Annika Bengtzon. Max vaknade på natten av att ha jätteont i magen, han grät, vred sig i smärtor. Älskade lilla barn. Så vi är hemma idag från jobb och förskola.

Puss vår älskade unge ♥


högtryckstvätt av utemöbler och lite annat. Max och pappa fixar.


den gamla trehjuling får en sväng också



Kommentarer:

1 Emma Johansson:

Har ju glömt bort den här bloggen ju, men nu har jag läst i fatt!!
<3
Hur mår ni nu?

Kommentera här: