SHOPPING PÅ SCHEMAT OCH SJUKSTUGA

 
 
Frisk luft, så skönt. Vi har känns det som, varit instängda inomhus i flera dagar.
Jag har varit genomförkyld och ont i halsen, det tog inte många dagar förrän lilla hjärtat ♥ också blev sjuk.
Inte så konstigt kanske med tanke på hur mycket han hänger och klänger på sin mamma. Så efter flera dagar av snoriga näsor, feber, ont i huvud och hals kunde vi lämna palatset  ;) för en stund.
Ja vi har ju naturligtvis varit ute på tomten och lekt men inte riktigt varit iväg. Så nu idag passade vi på att åka
en sväng till kamprads varuhus, ni vet det med gul bakgrund och fyra blå bokstäver på. Pappa i familjen har nämligen blivit sjuk nu och fick stanna hemma från jobbet, han fick lite lugn och ro.
 
Vi ska nämligen på ♥ bröllop ♥ på lördag. Rickhards kusin ska gifta sig, vilket ska bli väldigt kul, inte så ofta man springer på sådana tillfällen. Men nu behövdes ett linne införskaffas till mig som jag ska ha under en klänning. Max behövde byxor och så ville jag få tag på nya skor. Det sistnämnda handlade jag inte för det var för dyrt tyckte jag. Jag använder nämligen inte såna skor särskilt ofta så jag hoppas på att komma på en lösning. Ja nu handlasdes inte detta på just Ik....a men på själva ikanohuset såklart. Lite smågrejer fick vi dock med oss som man alltid på från ikea men inga stora grejer.
 
Nu ska jag slänga mig i soffan, Max sover och jag har köpt en härligt bra tidning som jag ska bläddra i.
Må väl alla!