Redo för advent!


Blev inte den bästa av bilder men den får duga ikväll.

Hej hopp ifrån sjukstugan! Här har vi sedan igår kväll en febrig och genomförkyld liten kille. Har tagit upp honom här bredvid mig i soffan så jag kan ha lite koll på honom. Han har både igår och idag kräkts upp MÄNGDER med slem stackarn. Febern stiger på kvällen och han luktar till och med sjuk. Inte roligt alls. Det blir inte så lätt då att pynta och styra så mycket till morgondagen och advent. Men stakar, stjärnor och gardiner ditter där de ska iallafall och ikväll ska även ljus sättas i för att imorgon kunna tända det första ljuset i advent. Idag är det den sista dagen på novembermånad och imorgon får vi hälsa tomtemånaden december välkommen! Det ser jag fram emot. Tycker att det om ett par veckor, runt lucia kan det få komma lite snö med. Det blir så mycket ljusare då, ser fram mot lite ledigt också, jullov för hela familjen Schröck ♥ Nu ska jag ge min älsklingspojke lite ventoline för det rosslar i bröstet på honom här. Önskar er alla en trevlig lördags kväll.
kram♥
#1 - - Emma Johansson:

Stackars liten. Fy :( Nu får det väl räcka.. han har väl haft nog denna höst.. :-(( Ja finns inget värr än när dom små är sjuka. Kryapåsigkramar från oss!

#2 - - Mia:

Lilla Max ❤ Skickar en stor krya på dig kram från oss ❤