uppehåll


Max har valt kläder själv. slips och skjorta. Det är mammas pojke det 😊

Just nu har vi ganska mycket framför oss. Julen är i antågande och så förstås vår andra adoption. Vi har ju en blogg till där vi skriver om den så jag har tänkt hålla uppe med denna blogg för ett tag och bara skriva i den andra. Det blir lite mycket att ha två bloggar samtidigt.

Jag vet inte när jag återkommer här men så länge passar jag på att önska alla en god jul och ett gott nytt år.

På återseende!
kram!
#1 - - <mormor:

Vilken superkille såå sööt kram

#2 - - RK:

Hej Jenny! Jag tänkte höra om det finns möjlighet att få följa er på adoptionsbloggen? Jag följde er när ni hämtade Max och jag har följt er här på bloggen. Tycker du skriver så varmt och kärleksfullt! RK

#3 - - Åsa Welin:

Hej skulle jätte gärna följa med på eran resa när ni väntar på lillebror. Jag följde er när ni fick Max. Med vänlig hälsning Åsa