Degigt

Elias bakar med playdoh deg
 
Torsdag eftermiddag och Elias har precis vaknat efter att ha sovit middag en stund. Igår träffade jag Millan en sväng och gick promenad med henne, vi pratade lite skit och hade det trevligt som vanligt. Sedan snabbt in i bilen igen innan det var dags för ett besök på barnmottagningen och träffade allergisköterskan igen. Han fick prova att äta banan och först kom ingen reaktion men sedan efter ett par timmar kom den. Inte som vi trodde med svullnad utan som kräkningar och diarré. Rödflammig i ansiktet och kallsvettades.  Stackarn, men nu vet vi hur han reagerar och att han inte tål banan. 
 
Itisdags var det skridskoskola igen för Max. Han tycker det är så kul och han är duktig dessutom så det är skoj. Igår gick jag promenad med Lotten runt viken skönt att röra på sig lite. Imorgon är det lekdate med kompisar på Leos lekland i Linköping för båda killarna. I helgen åker vi till Astrid Lindgrens värld tillsammans med bästa familjen Svensson. Det är marknad där och vi har fribiljetter så det gillas. 
 
Har lite planer på gång som jag håller tummarna för att de går i lås, bara vänta och se. 
Nu ska jag handla lite innan jag ska hämta den andra gullungen från förskolan. 
Kram❤