Hej då 2014

 
 
 
 
 
 
Vi åt mat på Golden Bangkok för att sedan gå Nyårspromenaden i Norrköping med familjen och moster Git. Så vackert med alla lampor och marschaller.  Dansuppvisningen var väldigt bra till fin musik. 
 
Nyårsafton 2014, ett år till har gått till ända. Ett år fyllt med många beslut, oro men också glädje. Vi välkomnar 2015 och hoppas det blir vårt år! Året då vi blir 4 i familjen, vi blir komplett. 💕
 
Jag önskar att alla i min familj, nära och kära får vara friska. Att vi kommer få ett lugnt år med mycket glädje. Vi längtar till att få åka till Sydafrika och till lillebror. Jag kommer vara mammaledig, vet inte hur länge det blir denna gång. Rickhard kommer vara lite pappaledig men så kommer han även att jobba en del. 
 
Om 30 min är det ett nytt år och jag ska strax gå ner och väcka vår fina älskade pojke för att han vill så gärna se på fyrverkerierna. 
Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år och ett härligt 2015 🎉🎆🎇💕
 

Kommentera här: