barnrumsinspiration....

Tittade runt lite här på nätet och kollade efter barnrumsinredning, hittade många fina. Ett rum som jag blev extra lyrisk till och som jag själv skulle kunna tänka mig är dessa bilder nedan som jag tagit från en tjej som heter Erica nånting som lagt ut dem på nätet.  Fint var det iallafall. Min smak!









Funderar på hur jag vill ha det i vårt barnrum. Något åt det här hållet tror jag. Vi har börjat fundera på att ha sovrummet för både oss och barnet där nere men ha lekrum på entréplan istället för vårt datarum som vi nästan aldrig sitter i ändå. Så får det nog bli. Det får bli en tur till ikea nästa vecka kanske och titta runt lite. Måla om ska vi göra iallafall. Vitt får det bli med lite färgkontraster i from av matta, gardiner osv.

ja det är vad jag hade i tankarna just nu....


Annars har vi under dagen som varit städat undan utemöbler, packat in dem under presseningar, plockat bort och tömt ut alla krukor, borstat altanen, plockat upp alla päron som ligger på marken... blä vad tråkigt och jobbigt men nu är det gjort och tomt men fint blev det.

Ska nu hoppa in i duschen för att om en timma åka till Eva och Acke på middag och fira Lina <3

Ha en fortsatt trevlig lördag!

KRAM <3


Ha en bra lördag.

#1 - - Emma:

Ja det finns mkt fina barnrum på nätet!! Styleroom är en bra sida för inspiriation, kanske där du hittat dessa bilder? Känner igen dom!



Snart ses vi! JIPPPII!!!!



Vilken dag i veckan kan du gå promenad?? :-)



Kram <3