luciamorgon ♥




Ja eftersom jag inte har varit på något luciatåg idag fick det bli en bild på vårt söta luciatåg i porslin. Jag och Max har nu på morgonen suttit och myst i soffan under vår härliga filt och sett på lucia på morgonen. Efter varje sång ställde Max ner vällingflaskan ordentligt, klappade i händerna och ropade - BJA!!!!!
Hihi lilla gubben han är för söt, tycker så mycket om musik. Han kunde till och med höra vid introt att de skulle sjunga nu tändas tusen juleljus. Helt otroligt! Han imponerar på mig hela tiden och varje dag. Tänk att vi fått ett så fantastiskt barn.

Idag på eftermiddagen kommer Norrköpings tidningar hit för att göra ett avslut på vår artikelserie om adoption, som de döpte till vägen till Max. Passar ju perfekt eftersom vi landade i Kenya för 1år sedan idag.

Vad händer annars idag, jag hade tänkt gå ut och leka i snön men det är så attans kallt - 20 º ute så det blir nog inomhuslek istället.

önskar er alla en glad lucia ♥
#1 - - Anonym:

Ja tänk vad tiden går fort.Minns när Teddan och jag lämnade Er på Arlanda. Nu är ni hemma igen 1år har gått och värdens sötaste hade ni med Er. Vilken tur vi har som fick Max till oss kram mamma eller mormor

#2 - - Anonym:

Ja tänk vad tiden går fort.Minns när Teddan och jag lämnade Er på Arlanda. Nu är ni hemma igen 1år har gått och värdens sötaste hade ni med Er. Vilken tur vi har som fick Max till oss kram mamma eller mormor