Första dagen på semestern ♥


våra fina blommor på altanen

Hej och gomorron!
Klockan är 7.50 och vi har varit vakna sedan 6.00. Idag är det Rickhards tur att ha sovmorgon. Tänk nu har vi hela sommaren framför oss, även om jag vet att tiden bara kommer att flyga fram. Vi börjar jobba samma dag och innan det ska vår fina lilla skatt skolas in på förskolan. Vi har fått besked nu om vilken avdelning han ska gå på och det känns bra. Lite eller ganska så nervös är jag nog för inskolningen, men det hör nog till. Nu ska vi ju låta några andra ta hand om det absolut viktigaste vi har och då innebär det ju även att JAG inte har full kontroll vilket jag inte tycker är så lätt. Men det går nog alldeles utmärkt, det är bara jag som måste våga släppa taget lite. Lättare sagt än gjort kanske. Men nu först ska vi njuta av ledigheten tillsammans, jag, Rickhard och Max ♥.

Idag ska jag iväg och träffa mina jobbarkompisar från Västra Husby förskola. Vi ska äta mat på Göta källare i Söderköping. Det ser jag verkligen fram emot. Ska bli så kul och lite skönt att bara få vara ensam en stund.

Nu vill min lilla prins ha min uppmärksamhet så det ska han få såklart.
Ha en bra start på veckan!
kram
#1 - - Emma:

Vad härligt att du ska komma iväg Jenny! Det är DU värd!!! Hoppas du får en jättelyckad o rolig kväll!!!! Kramar <3

Svar: Ja det tycker jag också Emma ;-) Det var på tiden...
Kram
Jennys himmel och jord