Skärtorsdag





Påskkärring? Nej jag vill hellre vara geting eller nyckelpiga!

Idag är det dags för alla påskkärringer att fara till blåkulla. Vår lilla sockerbit ville inte vara påskkärring så honom får vi ha kvar här hemma som tur är ;)

Idag har Rickhard blivit sjuk med feber och hosta. Tidigt i morse åkte jag till Jem o fix i Söderköping och köpte redskapsbod. Oj så jag fick trängas och så tungt det var, men hem fick jag det. Sen åkte jag och Max och mötte upp mormor och moster på stan. Fikade och hittade lite pyjamasar till den som växer så det knakar i den här familjen ♥. En födelsedagspresent åt mormor hittade vi också som fyller år på påskafton.

Imorgon öppnar Kolmårdens djurpark upp portarna igen för i år. Vi hade tänkt åka men eftersom min kära make inte är kurant så får vi ta det längre fram.

Nu vill ögonen gärna sova så då får det bli så.
Nattinatti, håll reda på alla kvastar ni som far iväg i kväll till blåkulla! hihi