Ännu en varm sommardag 😎🌞🍦


Älskade och så otroligt saknade
Bamse 💕


Fina älskade och busiga Bellman 💕


Min älskade och duktiga handyman💕


Så vår älskade och fantastiska son 💕


Söndag och det är 30 ° varmt ute idag med. Max har lekt med kompisarna och badat i poolen. Sen åkte vi till sjön och badade, lekte och fikade tillsammans med farmor, farfar, fastrar och kusiner 💞
Underbart härligt, men lite jobbigt med alla dessa GETINGAR som finns precis ÖVERALLT! Inget kul däremot.

Igår var det 1 år sedan som vår älskade fina Bamse 🐾 lämnade oss och fick bli den finaste stjärnan på himlen. 🌟 Han har lämnat ett stort tomrum efter sig. 💕

Nu har vi tagit stora beslut i familjen som innebär en helomvändning men som kommer att bli riktigt bra och det känns helt rätt. Mer om det kommer vi berätta om när det närmar sig.

Nu ska jag ut och spruta ner mina killar med vattenpistol tror jag 😉 man får passa på när tillfälle ges.

Ha en fortsatt bra dag och för er som börjar jobba imorgon tycker jag lite synd om. Vi har en vecka till och av den ska vi pressa ut det bästa och mesta ur. Må väl och tänk på att dricka mycket i värmen.
kram 💗
#1 - - Emma Johansson:

Ett år redan.. :-( <3 Fina vovven <3

Kramar