Förkylningstider



Lördagkväll och båda mina favoritkillar sover. Max med lite feber och en man som är dunderförkyld. Ja, det är jag också förresten men det är ju lite skillnad på oss tjejer och killar. Eller vad sa de i reklamfilmen för länge sen. - Ni kvinnor snackar om att föda barn men ni ska veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld.... Ja ungefär så är det väl.

Idag har vi sett på bio iallafall, Bamse och tjuvstaden. Den har vi sett på premiären men nu var det så tråkigt väder så vi ville göra något och inte alltför komplicerat med tanke på gossarna. Film och popcorn, den var lika bra den här gången och efteråt gick vi och åt thaimat. En favorit i den här familjen. Tyvärr var inte maten lika god den här gången och utbudet var inte heller lika bra. Vi får hoppas på att det var en engångsförteelse.

När vi kom hem var vi trötta hela familjen så vi lekte lite men mest slappade vi vidare i soffan med lördagsgodis. Imorgon hoppas jag på att vi mår bättre så vi kan träffa min goda vän Kristine som är i stan.

Nu lockar kudden och mina ögonlock hävdar att det är dags att sova. Så det väl bäst att göra som ögonen säger annars kan det bli ett väldigt liv och bråka så här på en lördag det vill man ju inte förstås 😉 🌙

Hoppas din lördag varit bra
kram💕