Shopping på schemat


Vår nya kökslampa, inköpt på Ikea!

Idag åkte vi in till Norrköping efter jobb och förskola för att handla present åt farfar som fyller år i morgon. Eftersom Rickhard också fyller år fast på söndagen har vi valt denna gång att dela upp firandet av min och Rickhards sida. Det blir så mycket folk på en gång och man hinner inte riktigt umgås och prata med så många. Så på lördagen firar vi med Rickhards sida och på söndagen med min.

Inne i stan köpte jag lite nya pyjamasar till Max och en mössa. Sen hittade vi lite födelsedagspresenter åt vår blivande 4 åringen i september. Hjälp vad fort tiden går, han var ju nyss 1 år! Stanna, dra i nödbromsen för jag hinner inte med!!! Jag vill ju ha min skrutt liten ett tag till...

Han trivs och är så glad på förskolan nu. Första två dagarna efter semestern var lite jobbiga. Då fick jag ta avsked till en gråtande pojke och det kändes inte kul, även att jag vet att det går över efter en liten stund. Men NU är det som vanligt igen . Han är glad när jag går och glad när jag kommer. Så skönt!

Nu ska jag se på skilda världar, vad hände sen? haha kan bli kul

kram