Det blev en dag på stranden



Ännu en strålande sommardag med sol och värme. Vi tog med badkläder, vänner och picknick korgen och åkte till sjön och badade. Så underbart, i år har vi badat flera gånger i sjön, till skillnad mot förra året. Sen badar vi däremellan såklart i poolen hemma, men det är extra mysigt vid stranden. Barnen lekte tillsammans vid sandstranden och vi vuxna kunde njuta av att bara ha det skönt och sitta och prata. Sen badade vi ju såklart en hel del, lagom med folk och inte så långt att åka. Efteråt följde vi med våra kära vänner och käkade på pizzerian i Viken. Det blev kebab i olika former för hela sällskapet. Mums! Man blir hungrig efter mycket bad och då ska det gå fort när man har småbarn. Imorgon ska vi träffa kusinerna och leka och det blir nog stranden då med. Man får passa på nu när vädret tillåter. I helgen firar vi 8 årig förlovningsdag,💍får se vad min kära make hittat på för skoj då. Vet bara att mormor ska vara barnvakt. Det ser jag fram emot.

kram 💖
#1 - - Mormor:

Vad härligt det ser ut önskar jag var där. Det är sommar det bad avkoppling picknick kram

#2 - - Emma Johansson:

Härligt! Jag längtar tills jag får bada!!!!!!

Kram