Godmorgon Juli månad!



Det är tisdag morgon den 1Juli och vi tar det lite lugnt i soffan och ser på barnprogram innan lek tar vid. Det var länge sedan jag såg på nyhetsmorgon på tv. Det tar nog ett par år till kan jag tänka. Men vad gör väl det, barn är så små under så kort tid i livet så jag njuter och tar vara på varje ögonblick.

Idag ska jag och min fina man ha lite tid för oss själva. Max ska vara hos farmor och faster under tiden. Rickhard och jag ska gå på Harry Potter utställningen i Norrköping. Måste passa på att se det nu när det visas. Sedan ska vi äta något gott, strosa på stan och bara vara. Ser fram emot det. Det blir inte så mycket barnfri tid så vi tar vara på det tillfälle som ges.

Önskar alla en trevlig dag.
kram ♥
#1 - - Emma Johansson:

Hoppas ni haft en mysig dag <3 Kram