Helgen

Söndagskväll och jag sitter uppkrupen i mitt soffhörn och kan bara njuta. Helgen har innehållit mycket men oj så skoj vi har haft. I fredags träffade jag min kompis Millan, vi tog med oss hundarna Bellman och hennes hund Milton som är kullsyskon och en fikakorg. Tog en härlig promenad, fikade en stund och pratade en massa. Mysigt! 
 
På lördagen firade vi 9 år och förmiddagen ägnades åt trädgårdsarbete. Så skönt att röja undan en hel del, även om det finns en del kvar att göra. Senare på dagen åkte vi och spelade bowling för första gången för Max. Riktigt kul var det och så duktig var han. Vi beställde in god mat efteråt. Max åt fisk och vi tog kött. Mums!
 
 
Idag har Max börjat på skridskoskola här i Valdemarsvik.  Han har aldrig stått på ett par skridskor förut, han började med att hålla sig i en stol som han sköt framför sig. Men den släppte han snart och kunde åka själv efter en stund. Så duktig vår prins. 
 
 
 
 
Efter skridskoåkningen åkte vi till Norrköping och mötte upp kusinerna, faster och farbror för att se på bio. Det blev Pettson och Findus roligheter denna gång. En bra film men lite för lång för våra små, den var 1.5 timme lång. Man märkte att efter 1 timme att de flesta barn i salongen hade svårt att sitta stilla. Inklusive våra barn. Men de var nöjda och glada efteråt så det är huvudsaken.
 
 
 
Nu blir det genikampen, rätt roligt program och sen Fjällbackamorden. Imorgon är det måndag igen och jag börjar jobba som vanligt igen. 
Tack för denna härligt mysiga helg! 
Kram 💕
#1 - - RK:

Hej Jenny!
För några månader sedan skrev jag en liten kommentar under inlägget från 28 januari. Jag vet inte om du såg det?
Med vänlig hälsning RK