Höstpromenad i Vrinneviskogen

Man hittar alltid Max där blåbär finns ❤
 
 Älskade, fina Bellman följde såklart med på vår promenad. Oj vad han älskar det ❤
 
 Absolut världens bästa mamma och mormor❤
 
 På slutet ville båda barnen åka vagn tillsammans efter mycket spring i benen 💕
 
Söndagskväll och jag ser på Wallander som precis börjar igen efter nyheterna. Rickhard gick och la sig, han är fortfarande febrig och ont i kroppen. Hoppas vi andra klarar oss. Barnen sover sedan länge och jag tycker faktiskt att det är lite mysigt att få vara lite för mig själv. 
 
Idag tog jag med mig barnen och åkte in till Norrköping där vi mötte upp mormor och Bellman. Vi åkte sedan till Vrinneviskogen och gick spåret 2.5 km. En skön promenad där barnen sprang och gick hela tiden i stort sätt. Det var bara på slutet som de åkte i vagnen båda två. Men då hade de sprungit väldigt mycket, klättrat och lekt. De åt blåbär och plockade pinnar. Bellman nosade på varje träd och kissade på var tredje.... haha. Så härligt för dom att kunna springa utan att man behöver vara rädd för bilar eller liknande. Dessutom fick jag och mormor prata en hel del om allt möjligt vilket också var mysigt. Så vi förenade nytta med nöje kan man säga. Både barn, hund och vuxna fick motion. 
 
Efteråt åkte vi och åt mat då barnen var väldigt hungriga, vi köpte även med oss mat åt pappan som låg hemma och vilade upp sig. När vi kom hem kröp barnen upp i soffan med sin pappa och åt popcorn och kollade film. Själv tog jag mig ett bad då huvudvärk hade gjort sig tillkänna. 
 
Annars har vi inte gjort så mycket idag förutom lekt och kollat på prins dopet på tv. Det var prins Nicolas som döptes. Alltid roligt att se. Han skrek i högan sky, prinsessan Leonore hade spring i benen och var som vilken 2 åring som helst. Härligt att se. 
 
Imorgon börjar en ny vecka, har två möten inbokade annars inget speciellt. Hoppas att Rickhard kryar på sig och att vi andra klarar oss. Hoppas din helg varit bra
 Kram