Mat och kärlek ger resultat

 
Härliga höstbilder!!
 
Idag har vi varit ute en hel del. Eftersom Max har fått stanna hemma denna vecka pga misstänkt scharlakansfeber har vi haft veckan ledigt. Elias har för första gången i sitt liv hoppat i en löv hög.  Han låg, sprattlade och kastade löv omkring sig. Underbart att se. Sedan Vi kom hem i april har Elias vuxit hela 7 cm!!! Så även denna gång visar det sig att med ordentlig mat och mycket kärlek ger det energi och kroppen tar till sig ring och vips så har man vuxit ett par cm på några månader. Han har fortfarande en bit kvar för att ligga på medelsnittet men han knappar igen iallafall, vår lilla plutt. Max han växer så det knakar han också. Från ena dagen till den andra har han vuxit ur kläderna.  
 
Snart är det höstlov också, skönt att ha Rickhard hemma en vecka då. Vi har en del saker vi  ska göra på lovet. Det ser vi fram emot. Det är inte så långt kvar på min mammaledighet heller. Tiden går så fruktansvärt fort. Jag ska börja jobba igen i januari och har då varit hemma nästan i ett år. Vi åkte i slutet av februari så nu är det snart 8 månader sedan jag jobbade. Det känns det inte riktigt som tycker jag. Imorgon är det fredag igen och så helg. Underbart. Nu ska jag se på 100 code Trevlig helg.